COVID-19

Hos MALT forstår vi alvoren af COVID-19, og tager derfor vores gæsters tryghed alvorligt. Derfor har vi indført en række tiltag for at minimere smittespredningen, så vores gæster kan besøge os uden at bekymre sig.

Vi prioriterer vores gæsters sikkerhed!

Læs mere nedenfor.

Hvad skal du gøre som gæst?

  • Når du kommer ind i restauranten, er det et krav at du bærer mundbind
  • Når du har fået anvist bord, må du tage din mundbind af
  • Skal du på toilettet under middagen, er det et krav, at du bærer mundbind
  • Husk at vaske hænder grundigt, ofte og spritte af
  • Nys og host i ærmet og IKKE i hænderne
  • Begræns fysisk kontakt – undgå for så vidt muligt kram
  • Hold afstand og bed andre om at tage hensyn
  • Hvis du er sygdomsramt eller udviser symptomer på Coronavirus,
    anbefaler vi, at du bliver hjemme

Hvad gør vores personale?

Mundbind

  • Vores personale bærer mundbind – både i restauranten og til arrangementer

Rengøring og håndsprit

  • Vores personale sørger for grundig rengøring af toiletterne. Som minimum hver anden time.
  • Kontaktfri dispenser med håndsprit findes ved indgangen samt ved toiletterne.
  • Håndsprit er tilgængelig rundt om på bordene

AV-udstyr

  • Vi sørger for at AV-udstyr, såsom mikrofoner, presenter og laptop er grundig rengjort inden arrangementets start.Derudover vil der være klude samt sprit til rådighed, så udstyr nemt kan desinficeres ved skift af oplægsholder.

Kontaktpunkter:

  • Samtlige kontaktpunkter, herunder bl.a. dørhåndtag og gelænder, bliver desinficeret umiddelbart inden arrangementets start. Vores personale sørger for at kontaktpunkterne bliver desinficeret med jævne mellemrum.

Hvad gør vi for at afvikle arrangementer med sikkerhed?

Vi sørger for, at der er den anbefalede (1 meter) afstand fra stoleryg til stoleryg samt at der findes håndsprit i berøringsfri dispensere flere steder. For at mindske smittespredning er der mulighed for at få portionsanlagte tallerkner i stedet for buffet. Disse portionsanlagte tallerkner får nogle udleveringsstationer, da vi på denne måde undgår direkte kontakt. I forbindelse med dette vil vores personale sørge for personlig udskænkning af kaffe og isvand.

Annullering af events samt afbestillingsvilkår

For at imødekomme markedets usikkerhed om, hvad fremtiden bringer, har vi for en periode ændret vores afbestillingsvilkår.

Vilkår

Grundet særlige omstændigheder i forbindelse med Covid-19 samt regeringens påbud om større forsamlinger, kan arrangementet omkostningsfrit afbestilles frem til 14 dage før arrangementets startdato.

Afbestilling af, indtil 10% af det i ordrebekræftelsens anførte deltagerantal, kan ske omkostningsfrit indtil 5 dage før arrangementsdagen. Derefter faktureres afmeldte eller udeblevne deltagere til fuld pris. Ved afbestilling, som altid skal ske skriftligt, forstås annullering, reduktion, afkortning, omplacering og lign. væsentlige ændringer i henhold til ordrebekræftelsen. Vi gør opmærksom på, at overstående priser er udregnet på baggrund af det oplyste deltagerantal.

Til afrunding vil vi selvfølgelig klargøre, at dine ønsker og din tryghed som gæst hos Turbinehallen er en prioritet, og vi derfor meget gerne vil høre om dine bekymringer og tanker i forhold til situationen og derved samarbejde, så vi sammen kan planlægge et sikkert arrangement der opfylder dine ønsker og behov.