Erhverv

Din konference skal være en succes. Dét er vi nok enige om – men en række ting skal være opfyldt, før vi når det mål.

Lad os få vinget the basics af nu:

Ja, lyden i lokalet er perfekt – vi har monteret akustikplader, som sikrer, at al tale går klart igennem. Rummet er lyst – og lyset kan dæmpes, så der kan vises filmklip o.lign. på et stort lærred. Internet og wi-fi virker, og alle kan komme online. MALT samarbejder med ProShop – så du behøver ikke spekulere på teknisk support eller AV-udstyr: Der er styr på det.

Selve lokalet og indretningen er fleksibel – så vi kan stort set lave en hvilken som helst opstilling. Og flytte rundt på tingene – og fx bygge og fjerne en scene, et podie eller andet.

Fortæl os, hvor mange I bliver. Så finder vi plads til jer.

Forplejningen behøver du heller ikke spekulere på: Ønsker du blot snacks og kaffe, klarer vi den. Varer konferencen flere dage – og får I brug for en mange-retters-menu, siger du bare til. Og apropos flere dage: Vi hjælper også gerne med at finde overnatning på et af de hoteller, vi samarbejder med.

Lyder det fornuftigt ift. dine konferenceplaner?

Så ring til os på 72 27 57 57 – og lad os hjælpe dig med at få succesen i hus.

DAGSMØDER

Hold jeres dagsmøde i hjertet af Aarhus. Vi tilbyder 2 forskellige lokaler med god akustik og lækre rammer.

Vi tilbyder

  • Rå og spændende rammer der giver adgang til mange muligheder
  • Central beliggenhed med nem tilkørelse
  • Q-Park parkeringshus i Ceresbyen
  • IT & AV udstyr tilgængelig samt gode samarbejdspartnere
  • Plads op til 149 deltagere
  • Rådgivning, vejledning og hjælp i både planlægningsfase og afvikling
  • Kreativt kokketeam med fokus på den unikke smagsoplevelse
  • Smidig og fleksibel logistik
  • Gode overnatningsmuligheder tæt ved
  • Nærværende betjening hvor dine behov og ønsker bliver prioritet højest

Eksempel på dagsmøde

Morgenmadsbuffet inkl. kaffe/the

Lækker frokosttallerken

Eftermiddagskaffe m/kage eller sunde snacks

Kursusafgift inkl. lokaleleje, av-udstyr mm.

Forventet afslutning kl. 16.00

PRIS FRA 565,- pr. person

FOREDRAG 

Står du og mangler lokaler til at afholde et foredrag, et kickoff arrangement eller lign. så har vi flere lokaler, der rummer masser af muligheder.

 

Vi er fleksible ift. 100% dagsleje, hvor I selv står for det hele og vi evt. blot levere maden eller den fulde løsning, hvor vi hjælper jer med planlægning, AV udstyr m.m.

Kort sagt; Der er masser af muligheder!

Giv os et ring på 72 27 57 57 – og lad os hjælpe dig med at få succesen i hus.